Tuesday, May 25, 2010

:: Bad Story Today ..... aduh..tak Leh Fokus ::

Aloha..

~~ Pagi tadi, aku p keje rase cam penat sangat..tadi pon tertido2 bawak kete..nape??? tak tau lah..then hari nie ader Bengkel Permurnian Kursus untuk kursus baru dan kursus sedia ada...Malas sangt...lepas jer settle kat blok x..aku n geng2 admin balik kat opis..

~~ dah sampai opis..dak2 nie masuk mesyuarat post mortem program semalm..aku tak tau ler..nape aku tak masuk..derang pom..pang...pong pang ilang jer...upenyer p masuk mesorat...aku bukak2 FB..then pup terbaca...2 kali aku baca..kat status FB kak long " Pagi2 dapat berita mak accident plak...adus!!!"...terkejut n terkujat.....terus tepon mak..tapi mak citer pon, aku paham sikit2 jer...yang aku tau lori nak potong tak lepas kat batu 11...td call mak, mak ada kat balai polis...tengah buat report..huh..aku sedih nak nangis..tapi tahan jerlah...

~~ then aku update status kat FB..adalah kengkawan yang respond..aku tak leh fokus dah..tetibe my dear tepon..time die tepon nielah tak tahan dah dengar sore die..nangis suda..risau seh..hati mane tak risau...nie tunggu semua settle dulu..tgk status kak long...die amik cuti..nak tgk mak n kereta..yelah kete nama die...harap ok...thanks to Fida..opis mate my dear...die y bgtau my dear...aku ingat malas nak bgtau die..sebab call pon tak angkat...nasib ader fida dah bgtau..thanks fida...

~~ So masih menunggu nie..tgk cam ner status terkini...harap2 everythings will be ok...='(....

1 comments:

LizHairi said...

saba dik saba.jgn stress2.dugaan tu namenye.hope everything will be fine :)