Thursday, May 6, 2010

:: Anugerah Cendekia Bitara 2009 ::

Aloha...





~~ Actually pada 3 Mei 2010 yang lalu...opis pentadbiran aku telah di anugerahkan " Anugerah Cedekia Bitara 2009" bagi kategori kualiti... penghargaan ini adalah kerana hasil kerja keras Unit Pentadbiran, PBMSK ...menjayakan 5S mula dari tahun 2004 lagi.... Tahniah aku ucap kepada kawan2 di admin...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~ credit to Kak Najah ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~ Majlis ini agak sugul sekali sebab org kuat 5S tak hadir malam haritu..Kak ernie...rasa tak best sangat die tak de...aku tau die tak bape sehat n kene lak die kene PTK...aku ingat lagi masa die ader kat PBMSK..dielah yang bersungguh2 menjayakan 5S nie.. Malam tue..di rasmikan oleh MB Pahang...



~~ Neway...membudayakan 5S di pejabat masih lagik kami jalankan..menyambung warisan tradisi PBMSK...pas nie nak kene jadik fakulti plk...semuanyer telah berubah...aku harap..dengan kejayaan ini.... ukuwah kita semua kekal selamanya..tidak hanya terputus setelah dapat penghargaan seperti ini... Kerajaan Negeri Pahang juga ada menyumbangkan sedikit untuk sesiapa yang menang pada malam tue..tu janji MB...sebenarnyer untuk kategori kualiti nie... 7 PTJ yang di pertanding kan..kami rating teratas..antara 6 PTJ yang di pertandingkan... Tahniah juga kepada Timbalan Dekan Akademik PBMSK Pn. Munira a.k.a Kak Muni .. die dianugerahkan pensyarah cemerlang ... hanya 2 org pensyarah jer yang dapat APC nie di UMP.. hebat tak hebat... So Tahniah buat semua2... Ada beberapa gambo leh layan.... Tahniah PBMSK....

0 comments: