Saturday, May 22, 2010

:: Happy Anniversary To Me n My Dear ::

Aloha...



******************** My First Photo After Declare ********************

~~ Pejam celik..pejam celik..dah 3 tahun berlalu..aku rasa macam baru semalam aku kenal my dear....Neway..hari nie merupakn trikh keramat buat aku n my dear...22 Mei...2257...2257 nie banyk mmberi makna dalam diri aku..

~~ Kalau nak di ikutkan story kami...sangat panjang...pertemuan yang sangat2 tidak pernh terfikir n terlintas langsung di kotak fikiran aku...yelah..kami ada perbezaan umur 2 tahun..aku lebih tua di die..n dulu prnah menjadi prinsip aku tidak akan bekawan dengan orang yang lebih muda...n my dear dah change everything in my life..aku jugak tak nk kawan org yang luar dr Muar...pelikkan...



******************* Alhamdulillah 3 Tahun sudah ***********************

~~ Ingat lagi time declare nie 22 Mei 2007...lokasi di kedai mamak...waktu lunch di Damansara Utama...heheheh...saat yang tidak mungkin aku lupakan sampai biler2..dan kini insyallah pd 5.6.2010 nie My dear akan melamar aku menjadi wife a.k.a pasangan hidup nyer...Banyak betul aturan tuhan..untuk sampai ke tahap ini... betul bukan mudah kita nak sampai ke tahap ini... macam2 aku dah lalui...ada juga mende yang aku buat untuk selitkn kenangan ini n tarikh ini.... hehehe..macam kat no phone aku..kalau korang perasan..no phone aku n my dear..belakang 2257..that date adalah tarikh 22 Mei 2007...tarikh kami declare..hehehe... To My dear Tq sangat2..My Dear kata tak de hadiah.. hadiah die bg 5.6.2010 nnt...two weeks from now...huhuhuhu...tak pelah...semoga kita akan jadi pasangan bahagia selamanya...tq for everythng.....LUV u dear s much2....

0 comments: