Friday, April 2, 2010

:: Al-Fatihah Buat Allayarham Abg Din Beramboi ::

Salam...



~~ Bismillah hirrahman nirrahim.....Al- Fatihah...Amin..Actually..dengan hati yang sayu pagi2 nie aku dengar berita yang Abg Din beramboi telah kembali kepada penciptanya..Start isnin minggu inilah die tak bersiaran waktu pagi..mula2 macam pelik2 jer rasa bile "RiuH Pagi " die tak de..aku rasa baru minggu lepas2 aku tengok die kat kaca TV..tgk Raja Lawak...hurm..aku nie bukanlah peminat fanatik..tapi terasa juga kehilangan...kenapa?? sebab die buat aku tersengih pagi2 dengan "Drama Sebabak di era"...



~~ Rumors mula mengatakan die demam tak kebah2..ada kata di sebabkan die minum air dlm tin..tin yang die minum tue terkena air kencing tikus...hurm...then skung plak..katanya..disebabkan denggi berdarah..ape2 pun rumors yang kita dengar tue tak menjanjikan apa2..akhirnya die pergi jua..Kita doakan jerlah semoga rohnya dicucuri rahmat...Hilang lagi seorang bintang selepas Allayarhamah Yani (mentor) pergi 2 minggu lepas...Sedih sangat2..kepada keluarga Allayarham..jutaan "TAKZIAH" dari saya....

0 comments: