Monday, April 26, 2010

:: Dugaan ... Dugaan...Cobaan ::

Aloha....

~~ Hurm...tengok jer tajuk kat atas nie..pun dah boleh tau aper yang terjadik n nak jadik..lame jugak aku tak taip blog nie..bz nyer lah hai...aku sebenarnyer bz dengan exam final UiTM...hurm...tadi baru pas paper statistik..bapok lah susah nyer..sapelah buat soklan tue...menci2...





~~ sebenarnyer last week..my dear accident..yelah..bukan lah kene aper2..die injured dalam..sebab nak elak dari jatuh teruk..die jatuh sebab tergelincir dengan pasir...aku ingat biasa2..tapi upenyer agak teruk jugak..masa die bgtau aku tue..aku kat opis..then..die kene tahan wad...



~~ die di masukkan ke hospital KMC..hurm..lama gak kene tahan ...3 hari..termasuk MC 5 hari..cian die..tapi aku ader gak jenguk die..hai..hati mana tak risau..sabtu lepas..sehari suntuk meneman die kat spital...then bape hari pas tue..die dah boleh kuo..oklah kan...kat KMC ader nurse2 cun2..hehhehehe..nak shre jugak story .. my dear first time kene cucuk masuk ubat..aku pun baru first time tgk nurse cucuk jarum..aduh sian my dear..3 kali nurse cari urat die tak timbul..kali ke empat baru boleh..aduh..aku tengok rasa cam nak nangis jer..yelah..bayangkan lah..jarum dah masuk kat dalam kulit dalam plak tue..kene kuokan semula..aku plak rasa nak terajang nurse tue..takut aku...hehehehhe..My dear nie sebenarnyer takut jugak kene cucuk...then..selesai..alhamdulillah...






~~ selepas 3 hari my dear boleh balik n berehat...macam2 lah hai..nie plak aku dah lepas azab 3 paper...2 paper yang lepas..ok..tapi petang tadi punyer paper..tak tau lah...harap2 oklah..skung aku menanti aper lagik dugaan yang akan datang..bukan mintak....huhuhu (jgnlah teruk2)... bukan aper..nielah upenyer orang kata dugaan kawen..dugaan kawen..boleh tahan jugak tuhan nak uji..tak per..layan jer...to my dear..moga 2 cepat sembuh k...=)..i always with u...

2 comments:

LizHairi said...

sabar dik.tu pasal org kate makin dekat ngan tarikh wedding,kene lebih berhati2.erin take a good care ye!!apsal arai makin gumuks?makin senang hati eh?!congrats to both of u :D

ErinZ Site said...

masih bersabar ni kak rose...yelah..macam2 dugaan n cobaan nie..takut2...azrai sudah kembang..erin pon tak tau nak kempiskan cam ner..semakin hari semakin kembang...hehehe..sowi sayang...=P