Wednesday, April 14, 2010

:: Congrats To My Lil SisTa ::

Aloha...

~~ sebenarnyer last week aku balik kg...hehehhe..melihat persiapan di saat2 akhir di kampung...sebenarnyer baru jer nak p tempah baju kawen n pelamin..kali nie p amik ngan Auntie Julie plak..pasal baju plak..last2 termakbullah impian my dear...hehehe..

~~ gerak dari kuantan ari sabtu..sampai2 jer petang tue p tempah baju kat umah auntie juli..malam melepak kat bustand pagoh tempat biasa..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ NexT Day ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~ congrats to my little sista..die sebenarnyer dapat temuduga kat UiTM Segamat..dalam jurusan Diploma Sains Sukan...hurm..pagi tue..gerak dlm kul 7.00 pagi..sampai2 jer kul 8.00..sesampai jer kat sana..tgk ramai jugak calon yang hadir...hurm...my lil sis dapat panel 1...tempat 40..sebenarnyer panel ada 3..die dapat panel satu..jadi die kene intiview dulu baru kene ujian kecerdasan..hurm..bagus2..







~~ lepas dah berkumpul tue..aku tinggal kan jer die ngan kawan die..kebetulan die terjumpa kawan satu sekolah.... kitaorg pon melepak kat pekan segamat makan roti canai..then balik semula..tunggu lepas intiview kene ujian kecerdasan..hurm..cuaca agak panas..kitaorg pon tak p tgk pon..masa die kene lari baru aku p tgk...

~~ pas jer settle semua kitaorg pon balik...malam nyer p dinner ngan family kat asam pedas parit jawa..hurm..oklah...pas tue balik...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ NexT Day ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~ esok nyer hari terakhir kat kg...hari yang di tunggu2..aku p intiview kat pejabat agama..then..borang terpaksa pos jer ke mak aku sebab tertinggal sijil kursus pra perkahwinan...hurm..cuak gak masa intiview tue...tapi nasib baiklah lepas...







~~ Pas selesai urusan di pejabat agama...aku pon balik umah amik anak buah aku..p ajak die n my angah makan KFC...lepas makan tunggu mak balik sekolah..pastu baru lah kitaorg gerak balik kuantan...hurm..selesai dah urusan tempahan pelamin dan baju...gerak balik kuantan sampai dlm kul 6.30 ptg..then berehat...malam nyer..p beli barang2 goodies kat Cowboy....pas tu bali...tido.....

0 comments: