Friday, April 30, 2010

:: Aktiviti Opis ::

Aloha....

~~ hai semua..bowing yer mlm nie..aku baru jer lepas buat goodies untuk para tetamu yang akan hadir ke majlis weeding aku...aku buat untuk 2000 goodies...aduh..satu hari aku buat 100...nie ader exam lagik..ader satu paper jer..tapi aku kene siapkan jugak goodies tue...



~~ Kat opis nie..banyak jugak lah event..semalam kursus seharian..kursus magnet diri...peh penceramah ..hensem giler..hheheheh..name die encik amin idris...ader jugak input baru yang nak di terapkan dalam diri...hurm..


~~ Hari nie plak...aku kene jaga exam..sebenarnyer..aku kene bertugas sebagai penjaga dewan exam...hurm..satu mende baru bagi aku..selalu..aku yang ader kat dewan untuk jawab exam..kali nie aku plak jaga student untuk exam...oklah..nasib aku sem nie agak baik..ketua pengawas aku semua baik2...hurm..nie kali kedua aku jaga dalam minggu exam..sepatutnyer aku kene jaga 3 kali tapi..oleh kerana tarkh isnin tue aku ader paper QMT...tempat aku di ganti oleh kak ajo..huhuhu...Tq kak Ajo...



~~ Masa jaga exam nie..aku dptlah tgk gelagat student2 nie...mcm nie agak nyer aku yerk...ada yang panic...muke relax...tapi debo tue aku rasa..aku biasalah buat muke serius..jadik invigilator muka kene garang..kalau tgk aku nie..budak2 takut tak agak nyer...hurm..entahlah..

~~ so semuanyer berjalan lancar...aku agak bz .. pas nie COE plak..anugerah cendikia bitara yang akan berlangsung malam sabtu nie lagi..aduh...banyak keje wei...tak perlah...try2 selitkan masa2 yang terluang..nie tak start study lagik nie...mingu depan paper ari ahad...ari khamis malam jumaat depan nak p KL..jumaat nak hantar kad kat kawan2 di IIM dan kawasan2 yang sewaktu dengan nyer..pas habis exam nie..baulah boleh fokus pada hal kawen nie secara sepenuhnyer..so layan gambo plak .. aku snap masa dlm dewan exam tadi...=)...kepada semua yang akan exam..kawan2 di UiTM Shah Alam..good Luck...=)

0 comments: