Monday, April 5, 2010

:: Lord of The Ring ::

Aloha...

~~ Hehehe..tajuk nie sebenarnyer tak de mende pon..nie adalah antara persiapan2 terakhir untuk majlis weeding aku..actually next week nk balik kg sebab nak p tempah terus pelamin n baju..tak settle jugak rupanyer..ada perubahan last minute...but..semuanya dah di arrange..



~~ Di samping itu...kebetulan next week my X Bf kawen..die invite aku untuk pergi ke majlis die..insyallah..tiada aral akan sampailah ke rumah die...or rumah bakal ife die tue...then next 2 week aku tak dapat balik hari pertunangan adik lelaki aku...sebab exam aku dah bermula pada ari ahad..giler penuh jadual aku..dah nak2 kawen nie..banyak pulak kan mende datang yang tak terduga..

~~ Berbalik pada citer aku plak..sebenarnyer..aritu aku, nadia (my opismate)n My sayang ..p lah beli cincin batal air sembahyang..kat tut........hehehehe..rahsia..then semuanya berjalan lancar...alhamdulillah..ada 3 bekas nie..macam mane lah rupe nyer yek..hehehhe...yang penting sweet..Thanks to nadia..sebab sudi teman akak p kedai tue..fr yr infomation..tarikh weeding nadia nie..sama dengan tarikh weeding aku...jadi mmg tak dapatlah jumpe adik sorang nie masa weeding die..hehehhe....Thanks and congrats to Nadia =)

2 comments:

Awina said...

Wahhh..lama sugguh dah akak tak jejalan ke rumah erinz nie...Byk btul perkembangan. Dah siap semua preparation? Akak doakan semoga semuanya berjalan lancar..insyallah. Take care dear..

ErinZ Site said...

OO..yeke? tak per kalo free2 bolehlah datang jenguk perkembangan erinz kat sini...neway Tq..tq..akak nyer rumah pon ader jugak perkembangan terbaru..kiter dah tgk dah...=)