Thursday, March 25, 2010

:: ThaNk YoU VeRy MuCh...HoNey ::

Aloha...

~~ Actually..di kesempatan ini aku nk ucap terima kasih banyak2 pada My Dear Azrai atas prezent yang telah di hadiahkan kepada aku.." Terima Kasih Sayang" susah2 jer lah bagi hadiah sebegini rupa..My dear mmg selalu buat suprise cam nie..tah biler lah die p beli aku pon tak tau..cantik..n I LIKE...





~~ Malam tadi die ader cakap tak bagi prezent..tapi tup2..ade plak..tak pe..aku tak kesah pon kalau tak de hadiah..ucapan pon da cukup da...tapi kalau bagi alhamdulillah, aku amik...rasa lain pulak menyambut hari jadi kali ini..aku tanpa kawan2 lain..banyak kenangan dolu2 masa sambut bufday nie..kenangan tetap kenangan..so tiada ucapan lain selain ucapan terima kasih..nak balas tunggulah bufday sayang nnt bulan oktober...hehehe..an coming soon is our anniversary n weeding day...





~~ So tunggu jerlah yer sayang....=)..thank you..muah..muah...muah..

0 comments: