Wednesday, March 24, 2010

:: Lepak Kat Library INTEC, UiTM Shah Alam ::

~~ Aloha...

~~ Lame ke aku nie tak update blog..lama tak lama sangatlah...last beberapa week yang lepas aku n my dear lepak kat library INTEC seksyen 17....menghabiskan sisa-sisa waktu yang ada sebelum menghadiri kelas ari ahad...







~~ before nie..ader gak aku p library tue..sangat2 selesa n aku sangat suka..cume aritu agak bising jugak..ader student international ... tapi oklah...not bad..rasa tenang jugak n sangat sejuk..My dear sampai demam pas keluar dr library...







~~ Layanz jerlah..aku dapat jugak siapkan test Statistik aku...walaupun macam nak nangis jer...keluar jer kepala jadi berat...k..see u next blog...

2 comments:

sabree hussin said...

salam, awak ni student intec ke?

ErinZ Site said...

wsalam..saya student epjj...belajar di InTec..menumpang tempat..=)