Thursday, March 25, 2010

:: Addicted to Korea Lense ::

Aloha .....

~~ Ha ... nk story kat sini..semalam baru jer dapat contac lens dari korea setelah sebulan lebih menunggu..aku beli melalui pensyarah tempat aku keje nie..si bai yang beli..aku ngan budak2 opis skung tgh addict kat contac len.. sebenarnyer dah 6 bulan lebih aku tak pakai contact lens nie..atas sebab hari tu Dr. Param tak bagi pakai..



~~ Nk di jadikan story...mata aku kene infection...jangkitan kuman..so aku stop dulu pakai lens...nie p order ngan pensyarah..oklah..dua2 pon aku beli yang sama..warna grey...hehehe..my favorite colour...tapi sangat2 natural n soft..so far dah 2 hari aku pakai..ok..mata tak merah..nak kene jaga betul2..pakai lens nie hygine die kene jaga...





~~ So 3 ari yang lepas baru dapat lens nie..harga sangat berbaloi2...n..jangkamasa setahun..kalau btl2 jaga ... adalah klik2 kat opis nie..tgh melaram ngan lens masing2..sangat2 berpuas hati..TQ Baihaqi...=)

0 comments: