Monday, November 30, 2009

:: Twilight Comeback.. The Twilight Saga : New Moon ::

~~ Aloha...



~~ Ha...kaki wayang kembali da...sejak2 ECM kuantan open GSC aku lah antara org pertama yang rasmikan..not officiallylah..tapi biler ader wayang baru..aku mst tgk mase launching citer nyer..macam citer 2012...n twilight saga new moon nie...wah...legalah ader wayang yang selesa sikit...





~~ Diam tak diam...citer New Moon datang jua akhirnyer...tapi suasana nyer berbeza sikit sebab citer nie masa aku tengok yang pertama dulu kat KL..skung da pindah kuantan..season new moon berbeza arr tak sama..masa Twilight dulu aku tengok kat cineleisure damasara dengan papa..time tue..aku n my dear lum jadi tunang lagi..masih couple2..skung nie..tengok new moon aku da jadi tunang dear...hehehehhe...













~~ Tak banyak nak komen citer yang kali nie..korang p lah tengok sendiri...tapi best lah..ending tergantung lagik..sebab pas nie ader sambungan lagi..yang pastinyer..bella swan n edward cullen akan kawen...tak sabo nak tunggu citer seterusnyer..eclipse n breaking dawn..tengok dr review nyer bulan 6 tahun depan citer eclipse..heheheh time tue insyalah..da jadi bini org lah aku...mase tue jugak bella n edward kawen ler...hehehehhe...tak de perasan tapi macam nak dekat sama2 lah plak...





~~ Actually..aku tengok wayang kali nie..dengan sepupu n adik die...aku plak tak bape sehat lah..macam nak demam..batuk berkahak..badan seram sejuk2 seram sejuk...tapi layanz...bagi 5 bintang untuk citer nie...citer quite slow n romantik.. sukenyer watak edward cullen...tapi new moon nie..edward tak banyak kuo..asik kuo bayang2 jer..ceh..so korang p lah tengok yer...nak tunggu eclipse tahun depan da....hope korang enjoy da movie....

0 comments: