Tuesday, November 10, 2009

:: Minggu Exam... Minggu Kalut-Kalut ::

~~ Bismillahirrahman nirrahim...

~~ Aloha buat kawan2 diluar sana...huh..lama kan da tak menaip nie..hampir ketandusan idea dibuatnya untuk mula menaip...hurm actually aku nie tak delah banyak masa sangat nak mengadap blog aku sendiri..terasa jauh lak aku dengan blog sendiri..rasa malu sebab tak dapat nak masuk dlm nie..kalau dulu memang nak dikatakan hari2 aku mengadap komputer n share ape yang berlaku pada diri aku tiap2 hari..hehhehe..n skung aku cuba untuk kembali ke masa dulu kalau boleh...



~~ Alhamdulillah..da 2 paper, final exam aku dah amik..dis semester ada 3 subject aku amik untuk final exam UiTM..PAD 380 ( Current Affair in Soutest Asia), 2 November 2009, PAD 390 ( Development Administration) 8 November 2009 n last paper untuk final exam UiTM,ECO 211 (Macroeconomic)14 November 2009..setelah mengambil kedua2 paper, aku tak boleh nak buat rumusan tentang kesemua paper aku tu..setakat ini paling hampa n paling hampeh yang aku jawab subject PAD390..mesti Encik Hasni hampa dengan paper aku...aku pun hampe jugak dengan diri sendiri...ntah ape2 aku jawab...mst jatuh pointer aku sem nie..nie aku pon tak tau naseb aku kat paper Eco 211..harap2 ok..semua kene belajo sendiri...


~~ Bulan nie memang aku bz dengan exam2 n aktiviti2 opis, Exam perkhidmatan plak 17,18,19,20 November 2009.Orentasi staf 16 November 2009,22-24 aku n rakan2 opis aku akan ke perlis untuk lawatan kerja Amalan 5S..hurm..bz nyer aku skung nie..macam2 mende aku buat dalam sebulan...sebab tu terasa lama aku berada di PBMSK..padahal baru jer 3 bulan...

~~ Keadaan aku tak cukup kukuh kat sini..tapi insyallah oklah nnt..Kadang2 kala teringat kawan2 aku kat IIM..rindu bangat sama kamu semua...but IIM still the best...Expecially aku rindu kat Kak Sarina...dengarnyer da da pregnant...tahniah kak..tak dapat nak tengok perut die membesar...Jaga ler diri bebaik sensorang kat sana..jgn risau ler kawan2 kiter kat IIM tue mst akan tolong kalau kiter dalam kesusahan....For me Gud Luck for all exam...see u all next blog...

0 comments: