Friday, November 20, 2009

:: Alhamdulillah...Selesai Sudah ::



~~~ Alhamdulillah..minggu peperiksaan semua da selesai..dari exam uitm sampailah exam perkhidmatan UMP ..teruk betul keadaan aku ketika menghadapi peperiksaan...entah aperlah result yang akan kuo nnt...ape pun semuanyer telah ku handle dengan jayanyer...

~~~ Kat opis aku skung tak macam opis dulu..opis skung banyak kerja nak kene buat.sabo jerlah..banyak mende berlaku waktu minggu exam nie...hanye aku n tuhan jerlah tau..dengan nak bahagikan masa untuk aku, kerja, my sayang, n org kat sekeliling aku...but semuanyer ok..nasib baik ada Tunang yang memahami situasi..U cool lah dear...
bertuah aku dapat dear..heheheheh..opss tak moh puji lebih2



~~~ Hati aku berdebo2 jugak nak terima result..exp result UiTM aku...hui.matilah kali nie...jangan drop lagi pointer aku....risau gak..paper PAD 390 aku agak teruk aku jawab.berbanding PAD 380 n Macro..nie paper en hasni..cuak gak aku...rase mmg teruklah..mst En Hasni frust aku jawab macam hampeh...aku pon tak tau nape aku jawab paper die cam tue..mungkin aku down lepas dengo die kata walaupun carrymark aku paling tinggi dalam kelas.but still lagi rendah around 30 something..hui...aku sedih biler dengo die cakap camtue..tak per arr nak wat cam ner kan...result UiTM bulan 12 nie kuo...exam perkhidmatan pulak tak tau kuo biler resultnyer...

~~~ Tapi yang pastinyer...mmg rase nak patah tangan aku jawab paper perkhidmatan.. semua jawab..betul tah tak, tak tau...ehehehehe,first time jawab exam pekhidmatan. dulo2 keje IIM tak de exam2 nie...kalau lulus..memang aku teror lah...hehehhee..oklah..

~~~ rasenyer aku benti sampai sini dul..ada lagi mende lain nak citer nnt..yang nak di kongsi bersama...jumpe nnt yer..daaa...

0 comments: