Monday, November 30, 2009

:: Selamat Hari Raya Haji n Demam Raya Tak Kebah2 ::

~~ Aloha...

~~ Biler dengor gema takbir...raya qurban menjelma pula..aku tak balik raya aji nie..sebab ongkos pulus tak dak..baru balik dari perlis pokai...dengan kete aku..tengah suam2 nak ader poblem.masak2..kebiasaan nyer raya aji memang aku tak balik kg ...raya kat KL jer selalu....

~~ Tahun nie beraya lah di kuantan..menumpang beraya kat umah mak mertua aku.ada ramai..ain, erza, lin, papa n mak die...berjalan sakan rupenyer beraya di sini..tak macam kat MUO...kat sini agak meriah jugak..macam hari raya...bagi aku raya aji biasa jer..walaupun aku tau maknanyer sangat besar bagi umat islam....

~~ Kali nie..aku ikut jer..sampailah jumper En Nizar..hehehhe..lama da tak jumper die..die lah org yang bertanggungjawab di atas pertemuan aku n papa...panjang citer nyer..dapatlah kenal dengan saudara mara azrai..sebelah ayah die...ramai nyer...hehehehe..aku layanz jer..badan memang rasa tak sedap...



~~ Balik dari beraya sakan...aku melepek...demam..tak larat rasanyer...tapi gagahkan jugaklah..dua hari buat2 macam tak de mende..tapi tak kebah2 demam aku...mak cik da risau..dua hari lepas tue..azrai bawak aku p HTAA..dapatlah ubat..lepas balik dari spital..makan ubat..pas tue tido dari kul 5 ptg sampai 5 pagi..betul2 giler lah ubat spital nie...tapi macam meong2..tak bape sehat lagi sebenarnyer...sampailah hari nie..aku EL sebab aku nak biarkan betul2 sehat..nie aku da sehat..sok aku bolehlah p keje..













~~ Alhamdulillah..tapi raya haji tahun nie..raya haji aku sakit....teruknyer demam aku...2 hari tak kebah2...nasib ada papa n family tengok2 kan...TQVM..Luv u all

2 comments:

LizHairi said...

untung erin.ader family mentua nengok2kan.jage diri baik2 dik.windu erin...

ErinZ Site said...

:: tuelah sian erin...sorang2 kt kuantan....windu kak rose jugak ::