Friday, July 9, 2010

:: Twilight Saga : Eclipse ... Best Muviee ::

Aloha...



~~ huh...penantian selama setahun kini berakhir...start dari twilight...twilight new moon n now twilight eclipse..tinggal lagik satu session twilight breaking dawn...... semalam tarikh launch twilight kat Asia..kat obersea 30 Jun lepas..8 hari lewat dengan tayangan dari obersea...



~~ Actually 2 malam lepas aku dah try booking ikut online..tapi tak boleh...mmglah die tak bg..kene p kaunter jugak...by phone pon tak boleh booking..huhuhu..harapan memula ingat tak dapat lah tgk..but my sis in law dapat p kaunter n beli..tue pon seatnyer blh tahan depan lah..kat J..big hall...alhamdulillah..dapat jugak tempat...so last night p tengok twilight Saga: Eclipse dengan Mak, Papa and Lin..



~~ Pendapat aku ... citer kali nie..banyak lawak jugak..perebutan cinta BELLA... n siapa yang BELLA pilih..best giler ...citer tak tergantung..n aku sangat berpuas hati...yelah follow dr first session lagik..Moral nyer citer nie..tak siapa yang sempurna..masing2 ada kelebihan dan kekurangan...tp BELLA pilih siapa yer???..ha..sesape yang tak tengok lagik tue..p lah tengok...sure korang tak rasa rugi .... but make sure lah tengok dr first session...aku terasa macam nak tengok lagik lah..hehehehhe..ha..layan DVD jerlah..tak sabar nak tunggu breaking dawn...luv dis muviee...

2 comments:

fndrocka said...

Terus terang aku cakap, aku kagum dengan Edward yang masih belum menodai Bella ..huhu

Untuk mereka yang sudah menonton Eclipse sahaja

ErinZ Site said...

aku juga kagum dengan edward....