Wednesday, July 21, 2010

:: Apa yer Puan Airryn Nak Masak hari nie??? ::

Aloha....

~~ wakala...wakaka..sejak2 jadik isteri orang nie rutin penuh jer..penat upenyer jadik wife niekan..lagi2lah sama2 keje..balik off kul 5, sampai umah tak benti2 wat keje..sampailah malam...hehehheh..dah2..jangan pikir bukan2..hehehhe..





************ Nielah die Mee Bandong Muo my peveret *******************

~~ aku juga tidak terlepas dari menjalankan tanggungjawab aku sebagai seorang isteri... balik2 jer umah..dalam perjalanan sebelum sampai umah nie..dah ader jawapan dah kat kepala nak masak ape..hehehhe..so far..masih boleh lagiklah..dalam learning process...masak2 simple2..tapi aku kalau masak simple pon macam beperang kat dapur...hehehhe...



~~ weekend lepas..dapatlah jugak aku mecuba resepi mee bandung untuk mkn tengahari n masak pindang muo..hehehhe..simple jer masak..yang lain2 punye resepi..kendianlah aku share..tak sempat tau i nak update story2 i dalam nie...mane yang aku sempat aku update..bz bebeno..plak2 kelas aku dah start 12 julai lepas..agak teruk jugak..asiment dah mula melambak2..nie tadi lecturer sms ader kelas ganti..mmg tak datanglah ...sowi banyak2..aku ikut schedule asal jer..susah jugak biler dah jauh nie...





*************** sayur ikut suka *******************



*************** ikan selar kuning masak pindang Muo ****************

~~ weekend lepas berjayalah puan erin masak mee bandong n masak pindang muo..hurm..terima kasih my luv hubby kerana telan jer aper yang isterimu masak...=) so far my hubby tak kene sakit perut lagik...hehehhe..next chapter will begin soon..da...

0 comments: