Wednesday, July 21, 2010

:: Terima kasih kepada yang memberi ::

Aloha...

~~ Syukur alhamdulillah...itu jerlah ucapan yang hanya dapat diungkap daripada kami (aku n My dear) kepada semua sahabat2 yang telah memberikan hadiah sehingga minggu lepas pon aku masih lagi menerima hadiah perkahwinan daripada kawan2 di pejabat.



*********** Hadiah daripada Fida ( My dear Officemate ) ************

~~ hurm..alhamdulillah banyak juga kelengkapan dapur yang kami terima sempena weeding kami..hehehhe..bape lama jugaklah tertangguh blog nie..at last dapat jugak aku rakam kan serba sedikit kenangan untuk dikongsi bersama buat aku n my hubby juga kawan2 di luar sana..



*********** Hadiah teristimewa dr. PM Dr. Nubli ****************

~~ Kat sini aderlah beberapa favorite hadiah yang aku nak paste...yang menjadi favorite aku..yang lain pon favorite jugak..tapi kalau nak masuk satu2 gambo sampai besok pon tak habis upload...so ader yang aku paste n ader yang aku amik gambo sekali ..hehehhe...



~~ Hadiah yang aku terima antara yang paling banyak adalah cadar..huhuhuu...aku paling suka cadar...terima kasih..set pinggan mangkuk (pon banyak jugak kitaorg tak tau nak pakai mana satu), rice cooker, frame gambar,frame hiasan,blender,penyedut hampagas,dapur masak, album gambo, sejadah,telekung, water heater,pembakar roti n lain2 lagik...



********** hadiah dari Niza n Ayie (My dear opismate ) ****************





****************** hadiah dari Abg Izal IIM ****************













~~ so my fren..aku nak share..bukan tujuan nak tunjuk2.just nak share..kepada semua kawan2,offica mate my dear hubby n me...Tq very much k...Allah sahaja yang dapat membalas budi baik kalian semua....salam syukur....

0 comments: