Friday, July 23, 2010

:: Selamat Maju Jaya Pn Noli Maisara ::

Aloha ....

~~ Ha..ari nie jumaat dah..pagi2 p opis..ader jer mende yang agak tegang berlaku..but it's ok..semuanyer reda biler dah naik tengah hari...hari nie makan free sebab bos aku tempah makan untuk mesyuarat..tp mesyuarat tak jadi..huh..



~~ Tengahhari jumaat..mmg rehat panjang..jadi aku tido jer..lah..ader jugak beberapa kerat student datang nak mintak pengecualian kredit..tp aku layan jerlah..amik borang bebudak nie..ader yang puas hati..ader yang tak puas hati..



~~ heh..biarkan..lepas tengahhari p makan..then tetibe Pn. Noli datang nak salam2 salaman ngan kitaowang..yelah die last day ari nie...ari tue aku dah tersedih dah ...ari nie tak dok lah nak sedih2 lagi..doakan die berjaya jer ..Die datang kat meja kak jem..bagi satu kotak..perbualan kak jem ngan Kak Noli.." Kak jem nie..saya ade sumtin untuk dak2 admin"..hehehhe..neway Tq Kak Noli..die bg cupcake satu kotak...hehehe..comel tau..tapi sayang lah..si nadia nie tak de..die suke beno ngan cupcake nie..hehehehe..



~~ tadi masa salam ngan die, die cakap.." terima kasih erin...dulu2 ajar die guna mesin photostat"...hurm..ala..small matter jer tue..baguskan...die ingat aper yang kiter dah berbudi pada die..padahal aku dah lupe dah...hehehe...sepanjang aku kenal kak noli nie..die ok..n baik jer..senyum n ketawa jer kalau org cakap ngan die..yang paling lawak..aku baru jer tau nie dah kawen..selama nie aku ingat die anak dara..yelah..badan cam tue kan..macam anak dara lagik...=)







****** i Love YA (ya nie panggilan My Hubby dengan family die) ********

~~ Ok skung layan gambo lak..so for the last day moment..dapat bergambar dengan kak noli...comei kak noli nie..terima kasih yer kak Noli..Selamat Maju Jaya..walaupun die regsign..die tetap dihati kitaorg..TQ...=)

0 comments: