Saturday, July 17, 2010

:: Congratulation My Oldskool Mate for da weeding ::

Aloha...



** Ita aku pinja gambo nie eik....**


~~ hurm...pejam celik..pejam celik..dah sebulan lebih aku begelar isteri...diam tak diam macam2 pengalaman dah lalui sejak2 begelar isteri ini...nie aku nak share lah citer dah lama dah..sebulan..about geng2 oldskool tun perak..actually before weeding aku..28 mei yang lalu aku p weeding my oldskoolmate...nama die siti marsita..tue pon tak rancang sebenarnyer...



~~ masa aku bz wat persiapan weeding aku ...tgh isi2 goodies..si edward..geng yang sama satu skolah jugak..msg aku.ajak p weeding ita...so.aku pon p lah..dapatlah jumpe pengantin nie... secara tak langsung jumpe si edward yang dah lama aku tak jumpe...hehehhe



~~ so weeding aku pon si ita nie pegi...Thank you ita..n Selamat Pengantin Baru...semoga berbahagia hingga ke anak cucu...=)

0 comments: