Tuesday, December 22, 2009

:: My Mom Come to Kuantan ::

Aloha..

~~Actually aku pun tak reti nak setat cam ner...last week my Mom n kawan2 die turun kuantan..almaklum jerlah nak tengok umah yang anak duk skung nie...alhamdulillah...rabu petang after aku balik keje tue mak aku pun sampai dari MUO..yang p My Mom, Achik, Kak Tom n Kak Noor..huhuhuhu..kuantan hujan tak benti2..

~~ Sampai2 jer..aku terus masakkan untuk mak n kawan2 mak aku..aku ngan shikin ler bertungkus lumus kat dapur...pas makan ..kitaorg lepak2 kat depan..mak aku borak2 ngan aku pasal warna tema yang aku nak...huhuhuhu...bertekak lagi pasal warne..bushan nyer..sampai biler pon tak habis2...

~~ Sebenarnyer da janji da malam nie nak p jumpe mak mertua aku..pas lepak2 dlm kul 9.45mlm ktaorg gerak p Sg. Isap.jumpelah derang nie..hurm.gamatlah suasana sebab kawan2 mak aku nie..mmg sempoi n selamber..walaupun derang nie da ada cucu...hay..pening aku...then mak papa bawak p makan ikan bakar kat peramu..aper lagi..makan lah ikan bakar...

~~ Tengok derang pon boleh masuk jer ngan mak mertua aku..layanz jer lah gambo mase kitaorg kat peramu nie....



















~~ Setelah habis makan..kitaowang pon balik..sempat2 plak balik tue..borak2..sedap pulak layan mak cik2 nie..rase aku kat MUO plak..windu nyer kat MUO..sedih lak tengok mak aku..penat drive dari MUO..lame tul die sampai..dari kul 1130 pagi sampai kul 6.00 petang..huhuhuhu..rupe2 nyer die p singgah dulu restoran kawan die..tah kat mane tah..patutlah lewat sampai..die gerak ke kuantan betul2 kul 2 ptg..ceh..hurm..mata da ngantuk n tido ler..sweet dream......

~~

0 comments: