Monday, December 7, 2009

:: Lucky Day or Bad Day ::

~~ Aloha..

~~ Wah aku da ngantuk nie..tapi aku nak jugak story kat blog aku ni...pagi tadi cuaca agak elok sikit..tak ujan....baju pon boleh kering dengan tenangnyer...pagi nie aku agak hepi jugak...papa luangkan masa dengan aku..dlm kul 2 lebih die amik aku kat umah..cadangannyer nak survey2 barang untuk hantaran....ten..ten..

~~ Aku dengo ckin panggil aku...erin azrai sampai...ooo ok...aku pon kuo bilik...capai buah pisang 2 biji ... cakap2 dengan ckin jap..tanye die tak kuo ker...die kata malas..ingat nak ajak aku p cowboy....tapi tak perlah...

~~ Hurm...aku pon kuo masuk kete...papa tanye..ckin kat umah buat mende...aku cakaplah..tadi die nak ajak p cowboy..tapi mane mama tau die nak p cowboy..die baru cakap..hurm...ajak lah die skali nak p survey barang kawen...hurm..pastu kitaowang patah balik....

~~ Aku call Ckin...then bla..bla..bla...die pon ikut aku p survey barang....hehehehe..b4 tue singgah umah azrai jap..die nak mandi sebab baru balik dr main badminton...makan2 pastue kuo....first nyer kitaowg p cowboy...quite murah jugak lah barang kat sana...ada dah barang nak beli..tapi gambo aku tak amik lah pulak...sebab cowboy nie kat kuantan jer ader..tempat lain tak de...

~~ Lama jugak lah kat cowboy...then p SSF...wah..saje jer amik idea...gilerz harga jauh beza dr cowboy...barang yang aku beli kat cowboy harga RM 18.00 kat SSF...RM 60 henget..hehehehe..memang same barangnyer...tengah dok tengok2 barang....tetibe...bergegar2 tepon aku...

~~ Aku tengok aku tak de save number tue..huh..sape plak lah...aku angkat

Aku : Hello...
??? : hello..erin
Aku : Yup...(think2 ingat sore sape )`~!@#$$%^&**
??? : Kenal tak nie...
Aku : OOO...kenal..yup...ha..
??? : Kat mane?
AKu : erin kat kedai...
??? : Kedai mane?
Aku : Kedai...tgh beli barang...
??? : Abg kat umah pian nie...
Aku : Oh..yer...alamak..erin tak balik lah...nape eik??
??? : O...tak balik ker....???tak de nie ader org nak jumpa erin..
AKu : Jumpe???siape nak jumpe?tunang ker??(dlm hati aku..apehal pulak nak jumpe aku?)
??? : HAhahha...aderlah..org nak jumpa..heheheh tunang abg lah..
Aku : OOO...hurm..erin tak balik lah...sowi lah yer..
??? : Pian tak de nie...die tengah bergambo...ingat erin ader
Aku : hurm..erin tak balik lah...
??? : hurm..tak perlah ..ok erin bye..
Aku : Ok..bye..salam

~~ Tup...(o..o... azrai tengok jer aku..) die tanya..siape...??? aku tak pandang pon die...aku jawab selamber...xxx tepon...(aku jawab..die diam jer..muka berubah da, aku tak pandai nak menipu lah..cakap jer terus terang)..geram aku...aperlah hal nak tunjuk2 tunang die kat aku...bosan aku...spoil my mood da...sebenarnyer yang tepon nie My Ex Bf...actually..da 2 years da breakup..aku pon da malas nak hengat..kenangan2 dolu2..die da ader life die..aku da ader life aku...kebetulan plak..die dapat posting sama satu skolah dengan sepupu yang sebaya aku...hurm...tue yang die contact aku semula..maybe aku nie baik kot..tak nak musuh2 dengan die...jadi still kawan cam biasa...entahlah...aku ader gak tanya diri aku...ada tak aku rasa ape2 lepas die tepon???aku tanya diri aku...nasib baik aku tak rasa sakit..tak terasa langsung aper2...betullah..die da out in my life...aku bukan aper.. aku nie telus jer...takut gak azrai kecik ati..aku harap tak ler..sebab die tau aku nie mmg cam nie...

~~ Pastu..my dear pon cakap..patutlah awak tak nak balik weeding sepupu awk...mengelak eh...hurm..aku jawab..eh tak delah mane ader kene mengene dengan die..hehehehhe...da terus masuk bab lain...pastu pusing2 lagi kat SSF...pastu aku pon meneruskan destinasi seterusnyer..ajak my dear p small garden...hehehehe..alamak tutup lah plak...kitaorg balik umah..solat maghrib n kuo makan jap kat taman sepakat...then aku hantar my dear balik..pastu aku n ckin p happy home...hurm..mahal jugak barang kat happy home nie...pastu p YLH plak..tengok2 barang yang boleh di beli..pastu kitaorg balik..aku n ckin tengok jom heboh..pastu aku mandi n nak masuk tido...b4 sleep tue..aku terpikir..minggu nie ader 2 org yang penah lukakan hati aku datang balik dlm hidup aku..mungkin dugaan bertunang..atau pun derang nie..mungkin nak berkawan dengan aku...sampai bini..someone tue..nak add aku dlm FB..aku REJECT...masuk nie 2 kali aku REJECT still add lagi...die tgk aku reject die..die add plak laki die..bukan aku tak tau tue bini die yang add untuk die..pastu aku bio jer kat friendlist awaiting tue..bio jerlah..tak approve pon..bio dok diam2 kat situ...huhuhuhu..it's enough...kadang2 aku pikir ader baiknyer aku diam jer..Today is Lucky day..but..tetibe jer jadi bad day...benci aku...

~~ Pastu..aku clearkan memory aku..n aku tido sampai pagi...=)

0 comments: