Wednesday, December 9, 2009

:: Malam Mesra Jabatan Kimia 2009 ::

Aloha...

~~ Halo..halo..halo...hurm..aku ingat semalam nak share story nie..tapi pas balik dinner malam tadi..ngantuk lah sangat2..n skung baru berkesempatan nak citer..actually semalam Opis My dear ada buat majlis "Malam Mesra" untuk staff2 derang so My dear ajak the whole family p dinner tue..





~~ Dari last week lagi My dear da bgtau aku yang die nak ajak p dinner tue..die suh cancelkan semua appoitment aku malam tadi...hamboi..hamboi...macam ader mende jer..ceh..sebenarnyer aku da tau da yang die jadi MC malam tadi...aku dapat tau pun dari salah sorang opismate die (fida)..terkantoilah die..die hengat nak buat supriselah kat aku n family..tapi kitaorg da tau..kih..kih..kih...







~~ So malam tadilah dinner nyer...bertempat di New Horizon Kuantan...lepas maghrib kitaorg gerak..huhuhu..aku nie mmg ngantuklah selalu lalunyer...aku tido jap lepas balik keje..but aku terus siap2 nk p umah die..jalan plak jem dari traffic lite mahkota aman sampai taman tas...geram aku..time2 gini plak derang nak turap jalan...kalau kat KL nie da kene hamun da...hurm..sampai2 jer da nak magrib lah kat umah MY Dear...





~~ Then, lepas sesiap..kitaorg gerak..sampai2 jer..kawan2 My dear tak sampai2 lagi..no kat tentative die..no 3...lepas2 tue baru lah ada yang lain sampai...after2 tue..my dear pon p depan...jadi MC...hehehe..aku gelak jer..ada gak aku buat tekejut2..adik n mak die terkejut lah..perjalanan dinner tue smoothly...makanan pon leh tahan sedap..ok lah...ikan siakap die sedap sebab di goreng garing..aku kan suke garing2 nie...







~~ Majlis berakhir n kitaorg balik..kene komen jerlah azrai dengan aku...biasalah aku nie mane reti nak sorok2 bgtau direct jer...atlease die cuba jadi MC...tak teruk pun..saje jer menyakat die...heheheh....but good try My Dear..Thank you very much sebab sudi ajak aku p dinner tue...dapatlah kenal2 dengan kawan2 my dear...





~~ Pas balik..aku pon tido dengan nyenyaknyer...sebab kenyang...hehehe so sesapa nak buat makan2 dengan family ker...boleh lah bawak kat New Horizon nie...makanan die sedap2..jadi lapolah pulak tetibe aku nie...k..nnt jumpe kat citer lain plak...

0 comments: