Tuesday, December 22, 2009

:: 2nd day My Mom at Kuantan ::

~~ Aloha..

~~ ha.pagi khamis tue aku amik cuti..sebab nak bawak derang jalan2 kuantan..pagi2 da buat breakfast ..nasi goreng kampung..huhuhuh...derang bangun kul 8 lebih..sebenarnyer plan mak mertua aku nak ajak derang makan breakfast kat nasi lemak zaman.tapi kul 7.30 derang tak bangun tido lagi..hurm jawabnyer memang makan kat umahlah..

~~ dalam kul 10.45 kitaorg gerak..first aku ajak derang p cowboy...hehehhe.saje jer..derang kater nak p tempat yang tak de kat MUO..aku bawaklah p cowboy..ader jugaklah barang derang beli..sambil2 tue aku nak tunjuk kat achik barang yang aku nak beli..aku nak tanye pendapat die...





~~ Da puas pusing tue..aku ajaklah derang makan laksa shake kat East Coast Mall..hehhehe..derang nie sebenarnyer tak biasa makan kat sini..tak perlah aku nak bg derang rasa cam ner..macam2 lah hai..makcik2 nie siap mintak garam n air gula lagi..hehhehe..kelako..pas makan laksa tue..derang nak rush..derang janji dengan abg man yang da lama aku tak jumpe..upenyer die dok kat berek polis alor akar..p lah rumah die jap..sebelum mak aku gerak balik MUO...Dapatlah jumpe sedara yang da lama tak jumpe..past dalam kul 4 gerak da...aku singgah umah mak mertua aku jap..ader servinier die nak bg kat mak aku n kawan2 aku..baik sungguhlah hai...rajin nak melayan makcik2 aku nie..terima kasih jerlah...







~~ Lepas singgah umah mak mertua aku...derang pon nak jugak balik muo ptg tue..sampai kat umah aku dalam kul 6.15..6.30 ptg derang gerak balik muo..risau plak aku...derang nak balik jugak..sebab sok achik aku ader ngandam kat selangor..huhuhu.. neway derang selamat sampai kat muo dalam kul 10 malam..huhuhuhu..alhamdulillah...

0 comments: