Wednesday, December 10, 2008

:: Mesyuarat Penyelarasan Hari Pendaftaran Pelajar e-PJJ UiTM::

~~ ALoha kengkawan semua..heheheh skung nie jam menunjukkn kul 5.30 pagi..wah aku da janji nak upload gambar2 baru pada kawan aku..sebenarnyer aku tak bape sehat nie..smalam flat pas balik keje..tertido sampai ke pagi nie..huhuhu..i got flu..(auchoo!!!)..neway idea pagi2 nie boleh tahan melimpah ruah lah..nie gambar2 mase mesyuarat penyelarasan hari jumaat lepas 5hb Dis..bertempat di tasik titiwangsa KL..

~~ Mesyuarat ini di adakan untuk menyelaras hari pendaftaran pelajar baru e-PJJ UiTM Shah Alam pada 6 Dis. 2008..huhuhuhu..kat atas tue nama die Kak Habib...beliau adalah Setiausaha Persatuan ini..ceh tengok jerlah gaye nyer..macam ahli politik tengah berhujah..hehehehe..jgn marah yer kak habib..Perjalanan Mesyuarat ini agak tegang pada sesuatu ketika tapi dapat di leraikan oleh Naib Setiausaha Persatuan, kawan aku hehehehe si Pija ler...

~~ Ader beberapa perkara berbangkit juga di selitkan dalam mesyuarat penyelarasan ini..macam perbincanagn kertas kerja untuk "teambuilding " ker Pulau Redang Terengganu..tue kertas kerja kumpulan Abg Long..tu ha yang tengah bercakap kat atas tue..agak serius perbincangan kali nie...hehehhehe..aku dengan kak nurul kat tepi dok perati jer mereka2 ni semua...

~~ Setelah beberape keputusan telah di ambil..mesyuarat di tamatkan jam 11.30 malam..yelah sok nyer nak kene bangun pepagi tue...kate pija kul 7.30 pagi nak kene ader kat dewan sri budiman..hehehehee..7.30 pagi lah sangat ..tengok jerlah sok boleh bangun kul bape...


~~ yang tengah pandang arah sini tue abg jabir..die nie naib pengerusi persatuan...wah..aku skung nie aku cam da bz jer..sebab involve persatuan nie..before dis aku n Aliffc..pon aku ngam jer ngan mod2 aliffc..Aliffc pon da senyap jer..memasing da bz kan..tapi Pengerusi Aliffc ader gak tanyer aku..samaada nak join gathering derang tak kat genting awal tahun depan..aku ok jer kalau tak de ape2 halangan..aper2 nnt Pengerusi Aliffc akan folow up dengan aku..hehehehehe..padat betul jadual aku..

~~ Mase nie..pija tengah amik minit mesyuarat...huhuhu...hebat Pija ..aper yang di menungkan aku pon tak tau..die pon letih tue..kene rush dari serdang..aku amik die kat komuter kul 6.40 petang..sian aku tengok die...kat sebelah die tue abg BOB...makan jer keje nyer abg bob tue..

~~ Abg bob nak interprame jugak tue..die amik gambo die sendiri..tapi gegarlah abg bob..heheheh..aku gelakkan die jer time nie...

~~ Nie time2 perbincangan..ader yang tension..ader yang puas hati,adr yang mengantuk..ader yang pikir ke mana arah sebenarnyer hari pendaftaran esok..masing2 cam "cuak" sebab tak tau aper feedback student baru tue pada persatuan pelajar nie..first time tue..mau tak nyer..dulu2 tak de...nie semua hasil daripada Kursus yang kitaorg p kat Cameron tempoh hari...

:: My Bro (Abg Shah , aku (Miss Erin ) n Kak Nurul Sweet) da macam citer dalam filem plak..wat cover story ::

~~ Actually aku da mula sayang kan family persatuan nie..derang hepi go lucky..memasing semua nyer bz dengan kerja..tapi still dapat bg komitment pade persatuan nie..huhuhu..aku tabik spring kat mereka2 nie..bukan senang nak kumpulkan semua nie..ader yang ader family..kerja banyak outstaion..tapi sume boleh komit..cayalah u all..

:: Abg Jabir ( Timbalan Presiden), Abg Long (Jawatankuasa) n Abg Shah (Presiden) ::
~~ Mesyuarat nie tamat jam 11.30 mlm...time balik tu aku tumpangkan Kak Nurul balik ker umah die..da satu jalan tue..die pon kat segambut jugak..dekat jer umah die dgn umah aku..mase balik tue..jalan jem sangat..yelah org semua nak balik kg sebab raya haji nie minggu tue..wawawawa..sedih..aku balik kg malam sabtu tue...pas hari pendaftaran..heheheh..k must stop rite now...jam da kul 6.00 pagi..aku nak kene upload gambar dalam community yahoogroup plak..ader hutang lagi citer sebenarnyer..citer di hari pendaftaran n seterusnyer..heheheh.mst tak sabar menunggu nie kan...so tunggulah yer...
~~ Kengkawan doakan lah aku cepat sembuh yer...yeruk betul flu aku nie..wasalam...

0 comments: