Monday, December 15, 2008

:: Hari Pendaftaran Pelajar UiTM e-PJJ ::

~~ Aloha..lambat tol aku nak update blog aku yer...bz ler katekan..smlm aku baru balik dr Jelajah Integriti ,di muadzam..jadi tak menyempat nak taip blog...ok..nie cerite sekitar hari pendaftaran pelajar baru e-PJJ UiTM di Shah Alam..
~~ Pagi tue..aku n Pija gerak skali..p amik Azrai kat Kota Damansara..terus p UiTM Shah Alam..Pendaftaran nyer kat Dewan Sri Budiman..mase hari tue..Azrai mendaftar sebagai Pelajar UiTM Shah Alam..eheheheheh...TAhniah My Dear...
~~ Pagi tue agak kelam kabut jugak...tapi everything is ok..n undercontrol...nie nak p edar flyers kat luar dewan..student datang lebih 800 org..huh...kitaorg pon tolong2 check barisan pelajar kat luar supaya sumenyer under control..
~~ nie mase nak edar makanan pade student2..hehehehe..kak bib senpat pose..dari kiri (pija,Iman, KAk Bie, Abg Shah..yang separuh tue Abg Chik)..


~~ Time nie Bf aku tengah beratur tunggu Q..nak masuk daftar..curi2 gambar..hahahahha..


:: Mase nak bagi makanan sempat amik gambo..da penat sebenarnyer ::


:: Persatuan Pelajar e-PJJ UiTM ::

:: Bergambar dengan student baru UiTM Selamat Datang My Dear ::
~~ Mase pendaftaran nie berjalan lancar...ahli persatuan dapat pujian dri pengurusan InED UiTM...kerjasama amat2 di hargai..terima kasih pada ahli persatuan yang hadir (Abg Shah, Abg Jabir, Kak Bie, Pija, Kak Nurul, Saiful Anbia, Iman n Fren, Ismail, Abg Long, Fatin, Abg Bob) yang lain aku rase mcm tak de..tue jer yang support pada hari pendaftaran haritue..terima kasih daun keladi..nnt boleh tolong2 lagi...Persatuan Pelajar Is Da Best...UiTM Di Hatiku...





0 comments: