Wednesday, December 3, 2008

:: Kursus Kepimpinan Pelajar e-PJJ UiTM di Tanah Rata, Cameron Highland ::

~~ Aloha..wah pada 28 hb Nov yg lalu aku , kak sarina n pja, elah terpilih untuk mengikuti Bengkel Motivasi Kepimpinan Pelajar Di Tanah Rata, Cameron Hghland..hehehehe..seronok bangat sih..ramai jumpe kawan2 baru..yang macam2 ragam n macam2 kerenah ada yang best ader yang tak best..kalau tak best tue kitaorg jadikan jugak best..mase pagi tue bertolak pagi jam 9.00 pg da gerak dr KL sebab takut jem federel highway..hehehe..kul 10 pg da sampai..mase sampai sane..kitaorg sume cam terpinge2 sebab dengan surat tak dapat lagi..main belasah jer datang...mula2 cam kekok..yelah memasing memalu baru kenal..hahahhahaha..

:: Surat Tawaran Kursus ::

~~ Surat nie pun derang bg kat UiTM..semua da ader aku tengok ..semua berkumpul kat dweling 2 time tue..cube jugak lah ringan2 mulut konon2 nak bergurau dengan kawan2 baru..tapi masih kekok..but sebab ader si pija nie..menjadi jer semua...

:: Gambar Kenangan sebelum bertolak ke Cameron Highland ::

~~ Huh..lame jugaklah mase perjalanan naik bus ...kitaotrg gerak dlm jam 1.30 ptg..sampai kat cameron dalam kol 6 lbh..lepas checkout terus solat..mase malam tue biaselah makan n sesi suai kenal...hehehehehyang atas tue abg bob..kawan baru kitaorg..mamat nie dok belakang kitaorg dlm dewan kuliah..asik menyakat jer kejenyer..mentang2 die besau dari aku..suke dengki2 aku..tapi best dapat kawan baru...yang kat bawah nie gambar kat strawberry farm kat belakang hotel Cool point yang aku n kengkawan aku duduk..wah..sejuk betul pagi kesesokkan harinyer..
:: dari Belakang Abg Bob, Kak Sarina , Pija n Aku ::

~~ Mase kat sane ..kitaorg banyaklah xtiviti..jadual pack jugak sebenarnyer..ada ice breaking, sesi muhasabah diri, LDK untuk buat paperwork untuk di majukan kepada pengurusan InED.. Cerita tentang Pelantikan Ahli jawatan kuasa Majlis Perwakilan Pelajar..Si Pija nie di lantik jadi Timbalan Ketua Setiausaha..huhuhuhuhu..hebat pija..Tahniah Pija so mlm tue pija da mula bz da ..sebab Timbalan Pengerusi da bagi keje kat die suh key in nama untuk yahoogroup e-PJJ UiTM..Untuk paper work group,group wat paperwork " Untuk Dapatkan Broadband Celcom secara percuma n nak kurangkan yuran bulanan celcom untuk student e-PJJ UiTM..hope kertas kerja tue berjaya..bukan untuk UiTM Shah Alam jer..tapi untuk UiTM seluruh Malaysia...Terima kasih untuk geng2 aku sebab curahkan idea yang amat bernas n buatkan paperwork kita semua padat...doa2 ler Celcom terima paper work kitaorg...

~~ Atas nie gambo mase kitaorg pecah kepala nak pikir ayat untuk paperwork yang besar nie..actually group ader 2 jer..tapi dalam 2 kumpulan tue kena pecah dua juga..jadi sume nyer ader 4 paperwork..huh..hebat kan dak2 UiTM nie..UiTM di hatiku..hehehehe...da habis tue kitaorg p makan malam semua ...lepas tue petang p jenjalan ke Pasar Brinchang wah aku tak turun sebab hujan lebat..tapi mase kat lagi satu pasar tue kitaorg turun tue yang beli teh n survinior untuk budak2 opis aku..tapi tak amik gambo mase tue..cume amik video jer..yelah memasing tangan da penuh...heheheh..

~~ Nie gambo kitaorg dalam bilik..heheheh..amik gambo guna timer lah...Mase kat sini banyak la kenal kawan2 baru..
~~ Salah sorang nyer Tuan Presiden untuk Persatuan Perwakilan Pelajar e-PJJ UiTM nama bro nie Shahrizal..aku panggil die abg shah fahri sebab die panggil aku "aisha" ayat2 cinta kerana aku suke citer ayat2 cinta..die pon tengok jugak citer tue..mempunyai minat yang sama..lagi satu perkara yang wat aku teringat bile aku tengok muka abg shah nie ader macam someone yg aku penah kenal dulu..hihiihihih but it's oklah..citer lame tue...kat atas tue gambo aku berduet nyanyi dengan die lagi " Kehebatan Cinta" hehehehe..kaki karok jugak abg shah nie..


:: Nie gambo mase jalan2 petang tue kat Tanah Rata ::

:: Nie Gambo dalam kelas..dengan pengacau Abg BoB ::

:: Gambo semua peserta Kursus Kepimpinan Pelajar e-PJJ UiTM ::

:: Aku n Abg Shah ( Pengerusi Untuk Persatuan Perwakialn Pelajar e-PJJ UiTM InED ::

:: Gambar Kenangan sebelum balik ke Shah Alam ::

:: Wah time nie meriah giler..Aku mesti akan rindukan saat2 nie ::

:: Power Puff Gurl Makan Jagung ::

:: Kat hentian Tapah..aku n Kak Sarina ::

:: Aku n Pija Giler2 ::

:: Nie dak2 kod program yang same dengan aku..derang nie junior aku AM110.. ::



:: Nie Rakaman Video kat Pasar Brinchang ::

~~ Wah pada 30 hb jam 9.30 mlm kitaorg sampai Shah Alam...sedih jugak sebenarnyer rase kejap jer p Cameron..but tue kenangan terindah yang tak akan aku lupakan..UiTM is The best....IPTA...

0 comments: