Monday, November 29, 2010

:: Bersabar dengan Dugaan ::

Aloha .....

Today is monday..monday yang sangat membosankan...actually..celik2 mata jer..dah terfikir pasal opis..pagi nie ader audit..huh..menyampah tul aku..tak leh tgk org senang tul..masa iron baju pagi tadi tetibe teringat sewaktu satu opis ngan papa kat IIM..bestnyer..

Walaupun keje banyak..tp keje hepi jer sebab tak de org kacau keje kita..mcm keje aku..aku lah yang bertanggungjawab atas tugas aku..skung nie..semua nak kene link sana sini..bosan lah wei...

Walaupun berat nak harung keadaan nyer..stand jerlah..sampai aku complete my dip..then nak fthur degree lak..Ya Allah berikanlah kekuatan untuk terus keje ngan lebih gigih..hari2 semakin down...tak tau lah nape..ader gak tanya pendapat papa..cam ner nak jadikan diri sentiasa dalam keadaan positif...My dear kata..kita niat..kita cari rezeki n sambil beribadah kepada Allah...kerja tue satu ibadah...but aku sangat kagum dengan suamiku..aku tau keje die lebih banyak dari aku..tp die cool jer..yelah lainkan situasi suami isteri nie..die lelaki leh agi tahan..cam aku nie..pompuan sangat terdedah dengan penyakit emosi..but..still lagi under control..

Buat jerlah keje..mungkin ader hikmah dengan ape yang berlaku =)

0 comments: