Wednesday, December 8, 2010

:: Tennis dan Roger Federrai ::

~~~ Aloha

~~ Hai semua..agak2 tengok tajuk jer dah macam gempakkan..hehehe..aku baru jer masuk keje today..because of last week aku p bercuti sambil meneman my dear hubby ader perlawanan tennis kat UPM serdang..
******   Me and My Hubby******
 ~~ Kali ini aku n My hubby ke KL dalam bersama My Mom in Law n My Sis In Law..agak meriah jugaklah...kalai nie..aku nyer story by day..kalau nak dihimpunkan satu tajuk..agak panjang lah citernyer dan membuatkan kamu semua boring membaca..so i taip lah sikit2 jer..

~~ Last week My dear baru dapat tau yang Jabatan Kimia melantik my dear sebagai wakil Jabatan Kimia Malaysia untuk perlawanan tennis peringkat Jabatan di bawah MOSTI..wow..papa dengan rela hati nyer menerima tawaran tersebut..dan dengan selambernyer tanpa training die nak p jugak..but aku yakin my dear sorang nie mmg tak de masalah kalau bg ape pun..


~~ N kami gerak jumaat malam lepas maghrib..planning2 awalnyer mau p KL ahad balik ke kuantan semula..kami sampai kat KL dan menginap di hotel a.k.a hostel tempat keje lama aku..dimana banyak kenangan pahit dan manis..=)



~~ esoknyer kami pon p lah ke UPM..pagi2 dah ready..sampai2 kat court ramai yang tak ader lagi..then kami p brekpes dulu..Kebetulan masa pertandingan nie..MAHA 2010..buat kat UPM jugak..jadi..aku , My SIL n My MIL..tinggalkan jer papa kat court dengan kawan2 yang lain..tp cuaca hujan renyai lebat pagi tue..then game papa di tunda ke petang kul 2.00..hurm..kami stay kat MAHA ... merasa semua makanan sampai kenyang..upenyer banyak jugak makanan keluaran org melayu..n boleh tahan jugak rasanyer..nape kat pasaran nie kurang barang IKS..aku rasa org melayu nie..boleh maju mcm org cina..tp peluang menembusi pasaran kurang..kalau tak de promosi macam mana mereka nak tembus pasaran kan..hurm..but kita sokong barangan buatan malaysia...


~~ Masa melawat MAHA 2010..kami bertembung dengan Tun Dr. Mahathir..sangat keterujaan lah sangat...apelagi jadi paparazi lah aku..then pas habis pusing2..
~~ at last..kami amik keputusan balik ke tempat tennis semula sebab lama sangat dah kat MAHA tue..Sambil tunggu papa p men tennis..kami menunggu dlm kete sambil beborak2 dengan MIL n SIL...sian pulak kat derang..aku pon sangat menantuk n tido2 ayam jer..akhirnyer sampai ke masa penamat..game papa habis kul 6 ptg..huhuhuhu..n kemenangan pada papa juga..die dapat no 3. Oklah..kan dari tak dapat ape2...

   ****  Tun Dr Mahathir sedang pusing2 kat booth pameran ****
     
******** sedang mengorder makanan **********

**** masih lagi tersenyum walaupun penat ****
**** encik yang belanje...kami malam itu ****

~~ lepas tue..kitaorg gerak ke shah alam amik Erza kat UNISEL..hurm..die keseorangan dan kesepian...hwhahwhahwhahwha..dah amik erza..kitaorg pon jumpe fifi sepupu My dear..die nak belanje makan..mlm tue kita org jumpe lah..huhuhu..lepak sampai kul 1..then bwk erza skali balik hotel..pastu tido..then for da next program..tomoro..to be continue..

0 comments: