Tuesday, December 21, 2010

:: FesTivaL LayanG-Layang 2010 ::

Aloha..
:: Majlis penutup suda ::
~~ aduh..dinihari aku sangat penat..lelah kerana hari pertama masuk opis..ceh ayat..mula dah nak mengarut dah tue...saje jer..bosan jer kan..biler starting asik ayat..sama2 jer...hurm..tajuk macam menarikkan..actually..weekend yang lepas..aku merancang untuk bawa family semua ke pantai sepat kuantan..huhuhuhuhu..
:: Saya dan Mereka ::
 ~~ masa kat opislah aritu aku menggatalkan diri untuk tgk laman web MPK..entah aper tah yang ader kat sane..upenyer..ader annoucement.. wow..mcm menarik jer kan iklan nie..then..tetibe plak ader lampu kuo dari kepala aku..ting..ting..aku mau pegi ke sane..dalam hati.risau jugak..takut2 ujan..balik2 jer..terus bgtau papa..papa kata k.soknyer baru bgtau mak n lin..yea..semuanyer telah bersetuju sebulat suara...
:: Lurve Famili ::
 ~~ n at last.impian telah tercapai..sabtu pagi lepas..tak ujan..rintik2 jer..pagi tue aku teman papa p training tenis...petang nyer...kami semua p ke pantai sepat..best2..angin sangat kuat..pemandangan sangat cantik..alhamdulillah..senyum lebar ambe sebb akhirnyer dapat juga p men layang2..alhamdulillah tak ujan..Allah mendegar doa aku...then..kami pon men layang sambil menikmati keindahan alam pencipta ....
:: My Kite ::
:: Me n My Hubby ::
~~ layang2 pun best.....tak buat hal....n kami balik dlm kul 5.30ptg..dengan muka yang sangat puas hati..sampai umah...malam tue..tido umah mak..yea...tq semua kerana sudi ikut p men layang2..festival layang2 nie seronok jugak..ader pameran wau,homestay,pertandingan mainan rakyat..dan mcm2 aktiviti lagik..anjuran MPK..tp bestlah..time2 gini....angin kuat giler....then tunggu event taun depan lak....k...

0 comments: