Monday, August 17, 2009

:: Changed My Blog Mood ::

~~ Salam ... Lama da aku tak menaip blog aku..al- maklum jerlah terlalu bz dengan kerja..kerja aku memang la..melambak2 lagi2 lah student yang kena kuarantin seminggu da balik dr kg derang masing2..minggu pas plak aku bz dengan assignment aku..huru hara jugak lah hidup sebenarnyer..

~~ Semalam, aku pon mengodeh2 laptop yang baru kak long bagi..die memang nak bg pon dari haritu..sampailah aku p kursus minggu pas KL baru die dapat bagi..alhamdulillah..neway..thanks to my along..cayang kak long..hehehehe..die da beli laptop baru tue..sony vaio (warna pink)..giler arr..tak mampu den....so die pon bglah lapop die pada aku..





:: My New Laptop ::

~~ Pastu aku pon mengodeh2 testing laptop baru n tukar skrin blog aku..macam bushan jer putih nak baca..wah..nie ha..perubahan yang berlaku..yang lama ke wajah baru..


:: Old Blog Skrin ::



:: My New Skin (wal'lah) ::

~~ Tak delah besh sangat..tapi oklah nak tukar wajah baru..pas nie..insyallah aku akan mengupdate semua citer terbaru..itupun kalau sempatlah...heheheh..see u at next blog..

0 comments: