Friday, August 21, 2009

:: My Dear Mom Admitted at KMC ::

~~ Aloha..bertemu semula di blog aku..bolehlah nak corat coret kesah aku yang terjadi dalam seminggu lepas..Actually aku nyer jadual pack..dengan kerja lagi asik balik lambat jer..penat..nak dijadikan citer..lepas aku balik kursus dari KL ritu..My dear Mom kene tahan wad..hurm..sedih gak aku ..tengok my dear..die memang lah muke selambe time tue..tapi aku paham lah hati die memang cukup risau..



~~ B4 masuk wad tue kat pintu utama..kitaorg kene tembak kat kepala...bukan tembak aper..tembak untuk check suhu badan..mase tue my temprature 36.7..oklah tue..normal..da macam tranformer aku, My Dear n My Dear Mom sebab pakai mask..pas tue mak my dear check in..kitaorg duduk2 kejap pastu balik..





~~ Actually, Doctor suspect my dear mom ada jangkitan di paru2 ..wah..beso gak kes tue..lepas aku sampai jer Kuantan..aku terus p umah my dear..n hantar mak die p Kuantan Medical Centre (KMC)..huhhu..time tue adik die memang tak tau..sampailah mak die bgtau sendiri kat Lin .. Menangis2 ler dak tue..pas tue semua nyer ok pas azrai da cakap dengan adik die..





~~ Seminggu gak makcik masuk spital..azrai ada jugak 2 3 malam tido spital jaga mak die..hurm..harap2 makcik ok lepas kuo nie..sama2 lah korang doakan kesihatan mak die..Selepas seminggu makcik da boleh kuo da..mase tue aku, lin n my dear lah p amik..tapi tue pon mak die tak bape sehat..Erin doakan makcik cepat2 sembuh..salam.

0 comments: