Monday, August 17, 2009

:: Sebuk - Sebuk 5S ::

~~ Actually...hari sabtu lepas aku kena datang opis..asik2 5S jerlah..adalah nak kena tambah baik..20 hb ogos nie hari besar untuk audit kerana My centre nak dapatkan pensijilan dari MPC..huhuhuhu..bersemangat betul nie..aku ikut2 jer..da jadi budaya kat sini PBMSK da lama amalkan..so aku pon da boleh acceptlah..


:: At Mypalce ::

:: Senang nak cari kalau ada mende nie ::




~~ Adalah jugak aku menyumbang idea2..tak delah banyak mana..aku support jer aper yang derang buat..layan jerlah gambo2 nie..tak dapatlah nak masukkan semua sudut..banyak sangat..


:: Side nie aku yang buat ::

:: Nie pun jugak ::

:: Nie ruangan depan kat kaunter PBMSK::

:: Nie main entrence PBMSK ::

:: Sebelum ada drawer floor plan ::

:: Selepas ada drawer floor plan ::

~~ Mase tengah2 kemas dalam bilik mesyuarat..tetibe aku ternampak logo yang selalu aku nampak..ges wat??ada serbinier dari IIM..nie mst dolu2 derang penah bagi ceramah kat PBMSK..huhuhu..tetibe rase rindu plak katb opis lama..bagus PBMSK nie simpan cantik2 mende nie..dalam bilik mesyuarat derang lagi..





~~ Ada lagi satu sebinier derang letak dalam rak kaca di ruangan chit chat. Terbangga jerlah kejap sambil2 teringat kat IIM..I Love IIM ...Bagusnyer PBMSK nie (termasuk aku ) simpan sebinier IIM nie elok2 menghargai pemberian..




:: PBMSK Chit Chat Corner ::

:: Sebinier dari IIM ::

~~ Nie kat ruangan belakang..aku tak dapat nak upload semua..banyak woo..hehehe..Neway..korang semua doa2kan lah kejayaan centre aku nie..masa peringkat saringan..opis aku dapat tempat pertama antara 14 yang bertanding..untuk mendapatkan sijil MPC..kitaorg kena jadi 7 yg terbaik..kitaorg kat PBMSK nie maintain jer..harap2 kami akan dapat masuk majalah cendikia bitara tahun depan.n dapat anugerah tue..huhuhuhu..







:: Gambar kat atas nie kat ruangan belakang ::

~~ Until now pon derang masih lagi buat 5S nie..aku pon curi masa sikit ni nak taip blog..hehehe..ni nak sambung wat keje semula...da,,,

0 comments: