Wednesday, July 29, 2009

:: Last Ceremony For Me ::

~~ Salam semua..hurm..actually aku da hampir sebulan di UMP..lama da tak update blog aku..sebab nyer aku bz..sebelum aku pindah kuantan..adalah beberapa jamuan yang di buat oleh org2 yang rapat dengan aku..dan tak sempat nak masukkan ke dalam blog..agak susah jugak pada awal nyer aku nak update sebabnyer..barang2 aku ada di KL lagi..n kabel komputer n hp aku tertinggal juga kat KL..so sebelum aku pindah sempatlah aku p makan2 dengan abg2 opis aku, housemate aku,n yang lain2..

~~ Aku pon da start kelas di Kuantan..ok lah...so layanz jerlah gambo2 jamuan aku nie...

:: Karoke wif along, kak sarina n Pja ::








:: Jamuan makan kat restorant Cheng Ho sg. Buloh ::




















:: Suprize bufday untuk abg mail n kak G ::






:: Nie gambar hari terakhir aku di IIM ::







0 comments: