Friday, January 22, 2010

:: Release Tension ::

Aloha..

~~ Hi semua..actually lama dah nak singgah blog sendiri nie..tapi kesuntukan masa sangat..last 2 weeks banyak mende nak kene buat...akiviti sendiri plus kerja opis yang mula nak banyak..nak citer cikit tentang sepupu my dear...


~~ Tak ingatlah masa biler nie..tapi mmg nak update..aritu teman my dear n my mom in law kuo.p mane tah eik..tak hingat..singgah umah sepupu die kat peramu..hihihi..kalau tak silap sebelum amik kete kat umah ah fook..kete aku buat hal kan 2 3 minggu nie..nie minggu nie nak kene hantar lagi.aku kira2 dah nak dekat RM700 da betulkan die saje..tension aku...lepas tukar driveshaft..bearing plak..aku nak kene tukar jugak..coz minggu depan nyer nak kene p KL..aku n My Dear da start kelas kat Shah Alam..



~~ Sebelum menunggu kete siap malam..p lah umah Che Da azrai..kat umah tue ader adik sepupu die..adoyai comei nyer..rindu plak aku kat anak buah aku...Alif kat kg...kata adik ipar aku die da pandai jalan..atas kosi roder...sedihnyer tak dapat jumpe die lagik..nnt lah Cik da balik eh..kat sana layan lah dua org adik sepupu azrai nie..sikit2 terubat jugak rindu aku pada Alif kat Kampung..

~~ Sambil melayan kerenah anak kecil ini...ada plak patung lembu yang leh berjoget..kelako betol +++ comei...selepas melayan si kecik dua org nie..azrai pon dukung baby..sampai tertido kat bahu die..ader video nie..leh layan..

~~ pas baby tido kitaorg pon balik...kete aku da siap da..tepat2 kul 9.00 malam ..release jugak tension layan budak2 niekan..aku mmg serabutlah..bilerlah nak berakhir keserabutan ini..harap ok jerlah tak tension sangat...

0 comments: