Tuesday, January 5, 2010

:: Persiapan Fasa Pertama Hari Bahagia =) ::

~~ Aloha...

~~ tengok tajuk pon da tau da aper nak citer kan??? actelee dis week aku tak balik kg lagi...bukan merajuk tapi kete aku tak settle lagi lah...tapi aku buat persiapan untuk hantaran kat sini sikit2..minggu nie aku, my dear n lin p survey barang2..tinggal 5 bulan jer lagi..kalau ikut kira2 4 bulan jer sebab bulan 5 tue da tak boleh kacau lah..tu waktu untuk rest...agak2 mmg tough sikitlah sebab kali nie aku study n waktu nak exam uitm sok pon time2 persiapan nak kene settlekan...

~~ Firstnyer..pagi tue p jemputan kenduri kat rumah kawan mak azrai di Permatang Badak..pas jer p kenduri mak azrai nak p kantin..so aku, azrai n adik die lepak kat megamall sebab p hantar laptop lin kat kedai..ader poblem window plak..hurm sambil2 tue p minum kat "Deli Country", saje melepak sebab tak de plan nak p mane2 pon..ader jugak pikir nak p cowboy..pas lepak2 minum kitaorg lepak p cowboy...



















~~ Barang yang aku p survey adalah di Cowboy yang aku selalu story2 dalam blog aku nie..cowboy nie setahu aku ader kat kuantan jer..n kawan aku kate ader lagi satu kat temerloh..letih jugaklah..my dear pon agak serius jugak biler time2 gini tak memain..hehehe..letih jugak lah nak pusing kat cowboy..satu barang pon da bape minit nak pilih..sebab bnyk n harga pon boleh tahan murah..











~~ banyak jugak tempat p hari nie...p survey baju n pelamin n terus book..actelee..kedai nie pon sepupu azrai..lebih senang di panggil kak Mala..name butik die " Sri Andaman" dekat2 jugak lah dengan Kuantan Parade ...aku cukup senang dengan servis Kak Mala..senang nak berunding dari semua segi..hehehe..nie kira aku promote skali lah butik die..tapi gambo butik die dari luo aku tak amiklah..aku amik gambo baju2 die jer..sebenarnyer..baju n pelamin nie adalah untuk yang belah lelaki untuk sambut menantu..sweet sangat baju kat tempat die..to kak mala TQ yer..kalau ader baju baru nnt kak mala kata die akan call aku...so bab2 pelamin semua da settle belah azrai..





~~ Sempat jugak aku p small garden..tapi kejap jer..kedai nie pon salah satu kedai barang pengantin..mahal jugak lah..standard2 SSF kedai nie..tapi tak per survey2 jer kan tak perlah..tak kene bayo pon..amik idea pon..cantik jugak design2 baru kat "Small Garden"..layan jugak lah..tapi p kejap jer p kedai nie..pas tengok terus balik sepupu azrai kat Peramu..tumpang solat kat umah Teh..











~~ Then malam tue..semua berkumpul kat umah makcik azrai kat peramu..aku panggil " Che De"..malam tue ader buat barberque..tapi aku tak amik gambo sangat sebab ramai lah org n segan lagik satu..to my dear tq...lepas jer barbeq tue..derang sepupu2 azrai nak p main bowling pulak..wah..dalam diri nie penat tapi layanz jerlah...






~~ Pas balik tue..mmg letih sangat..da lega sikit ..aku pon da beli barang untuk hias hantaran lagi..pas nie..ader lagi mende2 lain nak buat..azrai plak next week baru nak p kursus kawen..aku da pegi da mase kat KL tue..lama dolu...hehhe..hui..banyak nyer mende nak kene pikir..tapi tak perlah..next story nnt aku akan update later k...da...

0 comments: