Monday, January 4, 2010

:: Happy New Year 2010 ::

Aloha..



~~ Actually, pagi nie hari pertama bekerja rasmi untuk tahun baru...kuantan hujan renyai2...Pagi nie ingat nak update blog but tepon tinggal lah plak kat umah mak mertua aku..huhuhu..neway..di sini aku nak ucap selamat tahun baru..diam tak diam da 6 bulan aku keje kat UMP n dok kuantan..macam2 da berlaku semasa aku dok sini..suke, duka pon da berlaku..sabo jerlah... tapi aper yang berlaku buatkan aku jadi kuatlah..

~~ Hurm..n dis year merupakan tahun akhir insyallah aku di gelar bujang...hui...cepat tul masa berlalu..time nie da mula buat persiapan sikit2 untuk My Big day...tue arr ingat nak share lah kan ..but HP plak tertinggal...sabar eh...

~~ So pade semua..Selamat Tahun Baru 2010...Hope dis year much2 better than last year..Adios...

2 comments:

LizHairi said...

bile nak langsungnyer rin??kejap je kan.how time flies...rase cam baru2 je kite keje sesame dulu....

ErinZ Site said...

kak rose..insyallah..lagik 4 bulan nie...tunggu eh nnt erin bg kad..skung wat preparation sikit2 jer...