Tuesday, September 8, 2009

:: Kali Pertama Berpuasa di Kuantan ::

~~ Aloha..aku rasa tak delah lambat sangat untuk aku ucapkan selamat berpuasa pada korang semua..actually mestilah rasa terharu n hiba..aku pon tiap2 hari berbuka dengan housemate baru aku..Ckin..die org Ganu..So far dengan die ok..kebanyakkan banyak persamaan aku n die sebabnyer kitaorg lahir sama tahun..dalam erti kata lain "Sebayalah"..hehehehehe..

~~ Nak dijadikan cerita untuk bulan pose nie..sudah tentu banyaklah aktiviti2 amal org wat mase bulan yang mulia nie..salah satu dari padanya adalah majlis rewang beramai2 mengikut fakulti..tiap2 hari di buat di Masjid UMP...aktiviti nie di jalankan minggu lepas..tapi baru skung aku nak update dalam blog..Rewang2 nie Centre aku combine dengan fakulti awam..

~~ Side aku..menyiang..n part aku potong2 bawang..bolehlah nak sesuaikan diri n layanz jerlah..dolu2 tak penah kan..nie experiance pertama..seronok jugaklah...n kat bawah nie ader beberapa gambo nak share ngan kengkawan..







0 comments: