Wednesday, September 9, 2009

:: Berbuka puasa bersama My dear & Family ::

~~ Aloha...alhamdulilah..rezeki semasa bulan pose nie melimpah ruah tanpa
sedar..actually baru2 nie My dear ada jugak bunyi2 nak ajak aku n family die berbuka pose bersama2 tapi aku iye kan jerlah..last week..ari jumaat..My dear ajak aku, mak die n lin nak p berbuka luar..














~~ Cam besa...balik keje jer aku terus bersiap ak p berbuka..tapi die tak bgtau pn kat mane??konon2 nak wat suprise..yelah..supriselah sangat yerk sayang..



~~ aku sampai umah die dlm kul 6.00 ptg..n terus lah gerak..then pusing2 nyer pusing..die bawak kitaorg p M.S garden..adik die nyer lah terkejut..aku da agak da..sebab sebelum tue papa da bunyi2 da makan kat hotel..makan kat hotel...at last die bawak kitaorg p M.S garden kuantan..antara hotel 4 bintang lah kat kuantan nie..







~~ Neway,thanks n walaupun aku terdiam jer tapi terkejut jugak..so layaz lah gambo kitaowang nie...then Thank yuuuu very much sayang yer...Selamat Berpose...

0 comments: