Friday, September 4, 2009

:: Congrat to My Sis n My Brother ::

~~ Actually , aku tak nak story panjang2 memandangkan masa agak suntuk .. Susulan dari citer roger federer dapat baby kembar nie..My sis n My brother pon dapat baby kembar..hehehehe tak delah..aper yang aku maksudkan aku dapat 2 org skali anak buah..dua2 pun baby boy.sorang nama nyer Mohd Alif Putra (nie anak akak aku ) n Mohd Aura Shah (nie Anak adik aku )..


:: Mohd Alif Putra ( My Sis Son ::



:: Mohd Aura Shah (My Bro Son)

~~ Aku sempat jumpe alif jer..tomei nyer die..senyap jer..tak takut org langsung..yang aura aku tak penah jumpe lagi..Alif nie baru 2 bulan da pandai ajak org berbual dengan die...cepat tul..tapi yang pastinyer aku rasa rindu plak kat alif nie biler aku da balik kuantan sebab die nie peramah sungguh..Yang pastinyer die nie memang bonot..tembam giler pipi die...








~~ For my dad n My Mom...tahniah jugaklah da jadi Datuk n Nenek..heheheh..ha..sekali 2 lagi dapat cucu..so layanz jerlah gambo kat atas nie.

0 comments: