Tuesday, August 31, 2010

:: Berbuka Puasa Bersama My Family In Law ::

Aloha....



~~ Ehem2..cerita pasal makan..aduh rase berkeroncong pulak perut nie...nak share sikit story di bulan pose ini..actually..aku n my dear rancang dari last week lagi nak berbuka puasa bersama family..kebetulan sangat2 erza , adik n lin balik last week..kitaorg aku n my dear plan lah wat suprise...tapi tak ler suprise mana...papa dah bgtau mak dah..sebab die takut mak ader plan nak berbuka pose kat mane2...hurm..lokasi nie..rasanyer dah 2 kali dah makan kat sini..tapi time nie masa bulan pose..yang sekali tahun pas masa tue aku as My dear fiance...ada majlis bersama staf2 jabatan kimia..masa tue..bukanlah majlis berbuka puasa..kalau tak silap..mcm majlis jabatan dielah..dinner..











~~ Lokasi kali nie di New Horizon kuantan...aku p separate ngan my dear..sebab kete tak muatkan...jadi kene pakai 2 kete..aku gerak dr umah..my dear gerak dr umah mak...jumpe kat sana jerlah..hurm..sampai agak2 dlm kul 7 camtue..aku boleh lupa plak kat mane tempat tue..last2 jumpe gak..hehehehe..almaklum jerlah kan..bulan pose..





~~ So menu sangat2 best..menu nie..papa yang pilih...Ikan siakap, air oren, ayam lemon, butter prawn,kailan ikan masin, ngan to yam..nyam2 best sangat..makan sikit pun perot dah penuh...cam ner..huh..setelah azan berkumandang..kitaorg pon berbukalah pose...solat kat surau new horizon..pas solat apalagi...sesi bergambo ler...hehehheh then p teman..si erza nie nak soping2 baju..yelah..die pon dah nak balik terengganu sok...papa pon teman ler die..ngan kita2 org sekali ikut ke ECM...pas jer soping..kitaorg pon balik..n sangat2 letih, sampai jer umah..rehat2 n tido.........

0 comments: