Tuesday, June 29, 2010

:: ~~~~ HoNeyMoon~~~~~ ::

Alola.....



~~ Ceh...dah tak aloha dah ...hehehe..actually weekend lepas aku n my luvly hubby p bercuti di Colmar Tropicale, Bukit Tinggi...sponsor by my MoM in Law...Kitaowang gerak jumaat lepas after office hour...



~~ Sampai di Bukit Tinggi kul 8.45mlm..check in lewat sikit..actually aku dah book 2 bulan awal trip nie...n the results...sangat2 berpuas hati..teruja juga memula..ader gak aku search2 kat internet ..ada jugak org2 yang complen..ada jugak yang puji...part aku..aku bagi 4.5 dr 5 bintang...huhuhuh..actually aku dapat view yang sangat cantik..n ader balcony..actually room aku at the top level heliconia building..peh..masuk masuk check in tue..masuk2 jer bilik aduh...cantik nyer..katil pon king size..mmg best ler environment kat hotel nie..sesuai sangat untuk pasangan nak honeymoon..relaxlah but...ader but tue...makanan kat sana agak2 mahal..so anybody nak p sana..spend duit banyak2 yer...



~~ We all nope have choice..jadi makan jerlah..harga nasi goreng RM18.00++..air kopi satu cawan RM8.50..ok...hukhukhuk..tapi..makanan die sedap sangat..jadi tak teraselah nak kuokan duit RM 60 sekali makan..huhuhuhuhu(hati tue sedih gak)..

~~ Ader gamba nak upload nnt..hehehe..tak semua gambo aku upload kat FB..yelah gambo dlm 300 keping lebih..tapi gegar2 jugak..ader jugak yg tak gegar..aku suka juga nak kongsi..tempat nyer nak melawat dekat2..jadi tak penat sangat nak pusing..then..semua tempat boleh g...oklah..cuace lak..malam sejuk..siang nyer tak bape sejuk sangat..tp still suka....hehehehhe...





~~ Nt...i will upload pic k...neway..life lepas kawen nie..betullah..tak sempat nak buat aper2..sangat2 bz..uruskan rumah tangga..cabaran bg org yang selalu bangun lewat mcm aku nie...so selamat tinggal life bujang...alhamdulillah..my dear sangat2 memahami dn banyak membantu...semoga rumah tangga ku aman dan makmur serta bahagia sentiasa...peace love....terima kasih sayang..

0 comments: