Tuesday, June 9, 2009

:: Last moment at IIM ::

~~ Aloha...actually..kalau korang semua baca jer tajuk mesti da boleh agak da aper sebenarnya yang nak aku sampaikan..First of all aku bersyukur sebab nyer aku da di tawarkan kerja di UMP...surat pelantikan pon aku da terima..n dis month adalah minggu terakhir aku di IIM..wah..agak sedih jugak rasanya..nak tinggalkan bangunan IIM yang serba indah ini...banyak perkara yang da aku belajar di IIM daripada aku tak tau apa2 sampailah boleh buat kerja..tu pon berkat dari tunjuk ajar ex-CC aku En Manizam..die pon baru bulan lepas meninggalkan IIM n balik semula ke JPA..Bulan depan aku plak..







~~ Walaubagaimanapun, kerja aku sangat banyak n sebelum aku meninggalkan IIM aku kene settlekan semua kerja aku supaya org yang ganti tempat aku nnt boleh catch up semua tugas2 aku nie dengan lancar..



~~ Tarikh kuatkuasa peletakkan jawatan aku pada 28 Jun 2009 dan aku akan melapor diri di Universiti Malaysia Pahang pada 1 Julai 2009(Rabu).. Rezeki datang tak putus2 syukur alhamdulillah...Aku bersyukur jugak sebab pihak UMP amik kira servis aku di IIM..so gaji pon tak lah balik semula ke T1..kalau tak matilah aku..cam ner nak bayar kete..hehehehe..syukur alhamdulillah...

~~ So dis 3 week..aku amat2 sibuk..kalau aku sempat aku kan update...story terbaru...see ya ..=)

0 comments: